پاکسازی پوست در شرق تهران

بخش زیبایی و آرایش سایت ستاره در مورد هشت متد پاکسازی پوست مینویسد،پوستی که آکنه ،جوش و لک و.نداشته باشد و روشن و سالم باشد برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و نسبت به مراقبت و نگهداری از پوست حساسیت دارند.

 که اولین متد جوش هایی که سر سیاه دارند را میتوان با کمی فشار در جلوی آینه و قرار دادن در میان انگشتان خارج کرد و به صورت کامل تخلیه نمود ،بهتر است بعد از این کار محل را با پد های ضدعفونی کننده الکلی تمیز کنید.وسیله ای هم در داروخانه ها و گاه های بهداشتی برای جوش های ریزوجود دارد.

دومین طریقه ،بخور است ،که برای منفذ هایی که در پوست مسدود شده وپاک کردن پوست بسیار مناسب است،استفاده از بخور در طول هفته حدودا دوبار در جوان سازی و بازگشایی منفذ های پوستی بسیار مثمرثمر است.

بخوری که در آن از گل بابونه و زنجبیل استفاده شود نتیجه ی بهتری در پاک کننده گی  و نشاط  پوستتان خواهد داشت.بوخور زنجبیل ریه ها را هم پاک میکند و همچنین قرار دادن خیار و ابلیمو به مدت پنج دقیقه روی پوست بعد از بخور و شستشوی صورت با آب سرد توصیه شده است.دقت کنید بهتر است خیار به صورت رنده شده باشد.

ماساژ صورت با بهره گیری از روغن زیتون که خاصیت رطوبت رسانی به پوست را دارد،یکی دیگر از روش ها در جهت کمک به داشتن پوستی سالم است.

خیار خواص بسیار زیادی دارد،برای استفاده از خیار جهت ماسک صورت ،آن را با گلاب مخلوط کنید و به عنوان ماسک طبیعی صورت استفاده کنید.مدت زمان ماندن ماسک در صورت 10 دقیقه و مقدار گلاب هم حدودا یک قاشق مربا می باشد.

ماسک جوانه گندم هم از مواردی است که برای پاکسازی پوست مفید است.

شکر یکی از طبیعی ترین لایه بردار ها و پاک کننده ها است که کمک زیادی به بهبود بازگشایی منفذ های پوستی می کند.مخلوط شکر، آب و آب لیمو که شکر باید به صورت پودر باشد،ماده ای خمیری شکل را به ما می دهد که با ماساژ 5 دقیقه ای آن روی صورت و سپس شستشو با آب،فرایند پاکسازی طبیعی را برای ما انجام می دهد.

مرکز پوست و مو شرق تهران از مجهز ترین و بهترین مرکز ،آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز است.


مرکز پاکسازی پوست صورت صورت ,پوست ,پاکسازی ,مرکز ,خیار ,کننده ,پاکسازی پوست ,مرکز پاکسازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورزش محلی افغانستان چرا سایت های ما نیاز به سئو دارند؟ مشاوره خرید و فروش فلزیاب یک زن مینویسد ریاضی هزار ghali farsi Payton4uc559t Blog