خدمات بازرگانی
حمل و نقل بین المللی ، صادرات کالا، واردات کالا ، حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی ، چارتر کشتی ،  از چین ،حمل کانتینری ، حمل بار دریایی ، ترخیص کالا و غیره . جزء خدماتی است که شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .


برای صادرات کالا هزینه هایی وجود دارد که هزینه های گمرکی گفته می شود و این مبلغ شامل تخلیه و بارگیری ، انبارداری ، اخذ مدارکی از قبیل گواهی ترخیصیه و بهداشت و هزینه های THC و هندلینگ کالا می باشد که توسط شخص حقیقی و یا حقوقی اخذ می گردد.


به کالاهایی که در داخل کشور یا سایر کشورهای خارجی ساخته و یا فراهم شده است و از راه تجاری به یک کشور دیگر وارد می گردد واردات کالا گفته می شود .


به انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا به گمرکات کشور را ترخیص کالا گفته می شود و شخصی که این کار را انجام می دهد ترخیص کار گمرک می گویند.


شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت با بیش از 20 سال سابقه در امر حمل و نقل ، حمل بار هوایی ، حمل بار دریایی ، حمل کانتینری ، حمل بار فله قادر است تمام حمل بار مشتریان از صفر تا صد را برعهده بگیرد و با دقت هرچه تمام تر انجام دهد.
 

منبع : پیشرو تجارت


شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت کالا ,بازرگانی ,کشور ,انجام ,گفته ,هزینه ,همراهان پیشرو ,پیشرو تجارت ,بازرگانی همراهان ,کالا گفته ,واردات کالا ,همراهان پیشرو تجارت ,بازرگانی ه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست (((عاشقانه))) بوکه بارانه ????مرکز چاپ و تبلیغات نخل ???? سینک صنعتی نوزدهمین پرسش مهر بیوکنزی و سابلیمینال آنلاین مطالب حقوقی و کیفری